Radio Maltesen

Så er jeg gået i luften med min helt egen radiostation, som spiller musik efter min smag ved hjælp af namedroping.

Dette er bare den første blandt flere, som vil blive oprettet løbende de kommende og lagt ud på min blog.

Da jeg gerne vil udvikle mine radiokanaler hen af vejen, er det vigtigt med respons fra jer, som lytter til dem. Og al kritik er derfor vigtig…

Eneste minus er reklamebannere, hvis man ikke vil betale for herlighederne… Og skal man oprettes som værende bosiddende i USA (Æv).

Og så hjælper det heller ikke på det, at man kører på trådløst internet, så lyden hopper…

Opdate d. 16.12.05:

Der er kommet to ekstra radiostationer på nu med hvert deres helt klare tema. Den første er fuldstændig laid musik á la Bliss, Laid Back, Depeche Mode og Underworld og klades derfor for Electronica Maltesen, mens den anden går den stik modsatte vej med mere karftfyldt musik, som Petra, Stryper, Europe og meget andet godt. Den hedder Heavy Maltesen

Nåja, fandt forresten ideen hér🙂

Skriv et svar

