Og nu til vejret…

Hver morgen tager jeg turen fra Amager til Frederiksberg krydsende over baneterrænget ved Carlsberg. På vej over broen får jeg fra tid til anden de flotteste solopgange, de glatteste vejrstrækninger og masser af blæst – alt afhængigt af årstid og vejrtype.

Fra tid til anden har jeg mit camera med i tasken, hvis der skulle dukke et spændende billede op, som jeg vil ærge mig over ikke at have taget, hvis jeg skulle glemme at tage det med.

I morges omkring klokken 7 fik jeg taget et billede med en flot sol opgang og tog og biler, som har mere end travlt med at bringe folk på arbejde.

Skriv et svar

