X’et er sat

Da jeg skal være valgtilforordnet næste tirsdag på den lokale skole, valgte jeg at få sat mine to krydser på stemmeseddelen i dag. Jeg vil ikke, at mine x’er går til spilde ved ikke at sætte. Samtidig mener jeg, at man som borger i et demokratisk land, har pligt til at lade sin stemme høre, når der er valg frem for at blive hjemme på sofaen. Personligt har jeg mere respekt over for dem, som vælger at stemme blankt, da de trods alt har brugt deres demokratiske ret og pligt.

Skriv et svar

