Valgkamp

Så er valgkampen for mit vedkommende langt om længe i gang, hvor den digitale valgkamp er blevet mere synlig end nogen sinde. Det kommer til at betyde, at jeg kommer til at holde tungen lige i munden, da jeg er min ansvarlige webmaster for min politiske hjemmeside, min weblog og sidst på kommunens egen specielle valgkampsside.
Modsat som så mange andre af mine politiske modstannere, står jeg fuldt ud for, hvad jeg skriver og mener på mine sider. Og samtidig vil jeg gerne tage den poltiske diskussion med dem, der klikker ind på min weblog eller på én af de andre.

Du skal være hjertelig velkommen.

Skriv et svar

