Så er der ferie – igen

Selvom det “kun” er en måned siden, at jeg sidst havde en uges ferie, glæder jeg mig gevaldigt til den forestående uge, selvom den starter med indløb af kuffet og tøjvask mandag og tirsdag. Onsdag er jeg bogstavlig talt flyvende, da jeg tager nogle dage til Europas hovedstad, som tidligere nævnt sammen med andre fra partiet, hvor vi blandt andet skal mødes med Anders Samuelsen, som er radikalt medlem af Europaparlamentet og mødes med Mission Øst. Desuden bliver der rig lejlighed til at opleve Bruxelles, smage på den gode mad og den fremragende øl.

Hotellet vi skal bo på, er der nok ikke så meget belgisk over, da det er opkaldt efter en østrisk komponist. Heldigvis ligger det yderst tæt på centrum.

Hvofor kan det bare ikke blive onsdag hurtigt nok?

Skriv et svar

