Ingen billetter

Jeg mig sige det med det samme, jeg er færdig med alt, der har med Billetlugen at gøre og har intet ønske om at købe billetter til diverse koncertarrangementer, som de måtte udbyde fremover, da de åbenbart har en armatøragtig instilling til, hvordan man sælger billetter til kunderne.

På trods af de problemer, som Billetlugen havde i forbindelse med salget af billetter til koncerten med U2 denne sommer, har man åbenbart ikke lært særlig meget, da salget af billetter til Depeche Mode sartede op i dag. Personligt har jeg selv prøvet at komme i kontakt med Billetlugens måske udemærkede salgsarbejdere, men har fået en optaget tone i røret de første 20 gange af de ca. 30 gange jeg prøvede at ringe op til Billetlugen. De sidste 10 gange fik jeg dog fat i deres automatiske vidrestilling, hvor 1 var for salg af billetter til Desche Mode, 2 for salg af billetter til andre arrangementer. Uanset hvilket nummer jeg trykkedde på, blev jeg smidt af vidrestillingen med henvisning til at “alle medarbejdere er fuldt optaget i øjeblikket” op røret blev lagt på. Hvor i alverden er den automatiske kø blevet af i denne sammenhæng?

Jeg har sendt en mail til Billetlugen og brokket mig over den dårlige service – Desche Mode fan eller ej – så bør man kunne komme videre i systemet uden at bleve smidt af køen sådan uden videre. Om der kommer svar på det fra Billetlugen, det står straks hen i det uvisse. Men, jeg er bare færdig som kunde hos dem.

Skriv et svar

