Så er der ferie

Den sidste uge af min sommerferie er startet over al forvetning på det vejrmæssige, hvor det blev til en tur i det grønne og på museum, hvor bl.a Matisse og Jean Nouvel gjorde det store indtryk på mig. Grundet det super gode vejr, blev der mulighed for både at nyde frokost og kaffe med tilhørende tærte ude.

Derudeover er min nye medarbejder computer bestilt i dag. Nu skal jeg “bare” lige slå mig til tåls med, at der kan gå op til 8 uger, før jeg kan pakke den ud. Ventetider er en sjov størelse…

Skriv et svar

