Ferie, endelig ferie – igen

Jeps, en uges velfortjent (restsommer)ferie står for døren, selvom vejret ikke giver den bedste start man kunne ønske sig. Heldigvis ser slutningen heldigvis lovende ud, hvilket passer mig udemærket.

Ud over at dyrke ren afslapning, skal der bruges en forfærdelig masse penge i forbindelse med et kommende bryllup på bl.a. nyt jakkesæt og selvfølgelig gaven. Desuden skal jeg have fornyet passet i god tid, da jeg skal på studietur til Europas hovedstad sammen med en 15 – 20 andre mennesker fra partiet. Og selve studieturen skal der også betales for.

Oven i det hele har jeg besluttet mig for at invistere i en ny model computer via arbejdet, hvilket kan trækkes fra over skatten. Dermed er det til halv pris i forhold til at købe den i butikkerne.

Midt i det hele har min far besluttet at gå på pension fra arbejdet fra i næste uge, hvilket også bestyder en del planlægning fra resten af familiens side, da det skal fejres med manér.

Skriv et svar

