Reklamer og alt dets uvæsen

Måske er det fordig jeg er mand, at jeg har lidt svært ved at gemmeskue ideen bag alle de reklamer, som løbet af ugen hober sig op i min postkasse på trods af et rødt klistermærke fremstillet af etaten til at gøre opmærksomt på, at denne person ikke ønsker at få sin postkasse fyldt op af reklamer for ting og sage, som vedkommende alligevel ikke har den store lyst til at spilde sine penge på.

Et eller andet sted burde det være regelen, at dem der gerne vil modtage reklamer, skulle melde sig til frem for det nuværende måde, hvor man aktivt skal sige nej til reklamer. Et eller andet sted virker den nuværende ordning på samme måde som på Nettet, hvor man også bliver sanseløst bombaderet med nytteløse reklamer for nytteløse ting og sager. Hér er man også nødt til at gøre opmærksom på, at man ikke ønsker sin postkasse overfyldt med reklamer ved at købe sig en spam-fighter.

Flere gange har jeg været forbi det lokale posthus for at få et “Reklamer Nej Tak”-skilt sat op på min postkasse, som højst får lov til at sidde nogle få uger, før det er væk igen og min postkasse igen bliver fyldt op med reklamer.

Der er lukket for kommentarer.