Stadig i live

Selvom det efterhånden er nogle dage siden, at jeg sidst har skrevet et indlæg, har jeg på ingen måde glemt min blog. Den egentlige grund til, at jeg ikke har været så meget på i den seneste tid er, at jeg ganske enkelt ikke har orket at tænde for computeren, når jeg er kommet hjem fra arbejde. Sjældent har jeg og mine kollegaer rendt så meget rundt for at få tingene til at hænge samme som nu.

Dog er der er der lys for enden af tunnelen, når folk møder på arbejde i morgen, for det vil medføre at flere kommer på arbejde efter endt ferie osv. Det får antallet af medarbejdere til at stige ganske betragteligt i forhold til, hvad det har været de sidste uger. Samtidig kan jeg også glæde mig over, at jeg skal en tur til jydernes land for at besøge nogle rigtig gode venner. Skidt være med, at jeg får stukket en malerpensel i den ene hånd, hvis der samtidig bliver stukket noget drikbart i den anden🙂

Samtidig har jeg dog givet mig selv grund til at få læst bogen inden den udkommer på dansk, da jeg ved et uheld fandt ud, hvad der skete til sidst i historien. Æv, sådan er det bare. Stadig vil jeg glæde mig til, når den udkommer på dansk senere på året, så den kan indgå i samlingen…

Skriv et svar

