Mens vi venter…

Lige nu har jeg kastet alle andre bøger tilbage på deres respektive hylder og har igen – med stor fornøjelse – kastet mig over de eventyr, som en engelsk trolmandslærling og hans venner kommer ud for.

Stort set lige fra den første bogs udgivelse på dansk, har jeg faktisk været solgt, da forfatteren bag bøgerne har formået at nå bredt ud til både voksne og børn, som godt kan lide et godt gedint eventyr.

Nu vil jeg bare give mig i kast med bøgerne og dermed få bugt med ventetiden indtil d. 15. oktober kl. midnat, hvor “Harry Potter og Halvblods-prinsen” så udkommer på dansk.

Skriv et svar

