Ferie, endelig ferie

En ting er sikkert: Jeg har ferie og det har jeg haft siden kl. 15.30, hvor jeg kørte fra arbejdet i dag.
Ahh, bare ligge og nyde tilværelsen på stranden, læse bøger, køre lidt rundt om Øresund (dén kommer jeg tilbage til), grille, koncert (do), besøge familie og venner.

I det overstådende afsnit har jeg sat parrentes om to af de ting, jeg skal løbet af de næste 14 dage, da jeg vil betegne dem som værende et most for mit vedkommende. Det første er et Tour de Øresund, hvor jeg har planer om at køre rundt om Øresund på cykel fra København til Helsingør og Helsingborg til Malmø på samme dag. Det andet er, at jeg også skal i stemning til denne koncert med de tunge drenge.

Hvad der ellers skal ske løbet af de næste 14 dage, tager jeg hen af vejen, da jeg først skal ud og rejse senere på året, hvor jeg skal besøge Europas hovedstad. Mere om det senere.

Skriv et svar

