Sommerern står for døren

1½ uge endnu og jeg har sommerferie de næste 14 dage. På nuværende tidspunkt har jeg endnu ikke bestemt mig til, hvad ferien skal bruges til – for hér spiller vejret helt klart en rolle for mit vedkommende. Fortsætter det som nu, kommer jeg til at døje med ringende øjne, hoste og dårlig hals i nogle endnu, før min høfeber er sådan nogenlunde tåelig (æv). På den anden side vil et flot sommervejr også give mulighed for at komme til at nyde stranden og vandet.

Selvfølgelig skal der også være tid til at læse en bog, se rytterne give sig ud på årets pinsler og bare slappe af.

Skriv et svar

