Oprydning og siden sidst

Hvis nogen skulle undre sig over, hvad jeg har foretaget mig siden sidst, er svaret faktisk ganske enkelt: jeg har ryttet op!! Dog drejer det sig ikke om en oprydning i gæns forstand, men på min computer som hele tiden har tendens til at blive fyldt op på harddisken. Det har medført, at jeg har købt en dims til at få fordelt mine filer ud på to lidt ældre haddiske, der dermed er udnævnt til slaver, så min computer kan konsentrere sig om det væsentlige arbejde.

Samtid har jeg også brugt lidt tid på at finde de billeder, der skal ud i mit fotoalbum i den kommende tid.

Skriv et svar

