The oste même

De fleste mennesker har et eller andet forhold til oste. Nogle er helt vilde med dette delikate mælkeprodukt, mens andre bare er ved at gå helt i dørken, hvis de lugter til den mildeste af alle oste.

Jeg vil nu starte en même over oste, da jeg helt klart mener, at det er en ting, der bliver blogget for lidt om. Skulle det modsatte være tilfældet, vil jeg da gerne høre om det.

Reglerne, som står nederst i denne blog, er lånt fra plok og omskrevet af mig, så de passer til denne lille spøg.

1. Hvornår har du sidst spist ost og hvilken ost har du sidst spist?

Her til morgen og en Egoist Ost fra den lokale Føtex

2. Kunne du finde på at købe en discountost, hvis der ikke er andet at vælge i mellem?

Bestemt nej. Jeg går ikke på kompromis med kvaliteten på ost.

3. Hvis der skulle være nogen tilstede, som ikke brød sig om, at du spiste ost, hvad vil du så gøre?

Hvis jeg har sat mig ned først, må de jo finde sig et andet sted at sidde😉

1. Vil du være med, så læg en kommentar med beskeden “Tag mig, ost!”.
2. Herefter vil du modtage 3 spørgsmål om ost fra mig.
3. Besvar spørgsmålene og post dem på din weblog.
4. Publicér disse regler under din egen besvarelse.
5. Bloggere, der i kommentarsporet beder om det, skal du maile 3 spørgsmål om oste.

Skriv et svar

