Fotosafari, del 2

Jeg fik tilbragt en stor del af dagen haven i selvskab med mit nye camera til stor fornøjelse, da billederne er blevet rigtig gode, hvilket lover godt for de næste opgaver, det skal udsættes for. Bl.a. skal nogle gode venner giftes senere på året, så det er en god ting at kende værktøjet på forhånd.

Nu skal jeg bare have fundet et gratis fotoalbum på nettet, så jeg kan dele mine billeder med omverden. Kravet er, at det skal udelukkende være netbaseret, da jeg ikke kører MySQL, php osv. på serveren…

Update: Det med fotoalbum er nu faldet på plads, da jeg har oprettet en konto hos Flickr.com, hvor mine billeder fremover vil blive publiceret.


Bjørnen lurer… 


Mens ungerne leger 

Skriv et svar

