Kunne ikke gøre for det – det skete bare

Siden en god ven af huset gik bort for ca. 2 år siden, har jeg ikke rigtig villet anskaffe mig en ny og opdatert ven nok mest pga. alle de oplevelser jeg har haft med min forrige ven.

Men, i løbet af den snart af den snart forgangende weekend skete der så noget, da jeg læste i kataloget fra et nærliggende varehusøen. Her havde jeg svært ved at holde øjnene fra noget, der godt kunne gå hen og blive en ny og seriøse ven efter den foregående.

Efter at have vandret rundt om den varme grød i et par dage, tog jeg afsted til det forjætte land, hvor jeg kunne mødes med dig og se dig an. Men, men. Da jeg kom dertil, var håbet meget tæt på at blive slukket, da man åbenbart havde glemt at havde eksemplarer nok af dig stående til en dag, hvor din skaber skulle komme og vise dig frem.

Lige som håbet var allermest slukket, gik jeg forbi en nærliggende forretning, hvor jeg tilfældigvis lige stak næsen inden for – det kunne jo være, at du var hér. Og ganske rigtigt, her stod du ganske alene. Efter at have talt med en flik sælger fra det pågældende varehus, var jeg X antal kr. fattigere – men et godt camera med tilbehør rigere, mens konkurrenten fik sig en lang næse, da jeg lagde mine penge et andet sted.


Her er det!! 

Skriv et svar

