Opvarmning

I morgen kl. 20.00 sker det. Bandet Petra gæster endnu engang landet for at give koncert i KoldingGodset (et spillested, som jeg ikke lige kender). Grunden til, at bandet ikke fremgår af spillestedets koncertliste er, at det er en anden arrangør og billetterne er solgt direkte til koncertgængerne via nettet. Skulle der være nogen tilovers, kan de dog købes ved døren. Min MP3-afspiller er ved at blive gjort klar med de bedste numre fra de 3 albums, som jeg ejer.

Når arbejdet er slut for i morgen, drager jeg direkte til Greve for at mødes med Carsten og en til, som også skal med til koncerten med drengene ovre i det mørke Jylland.

Det bliver muligt at følge koncerten, da jeg medbringer min mobiltelefon, så der kan tages billeder/video under forløbet og ligge dem ud på min mobilblog.

Skriv et svar

