Det med teknikken

Ind i mellem kan teknik bare ikke forklares, som f.eks når der er vrøvl med den feed, som jeg bruger for at blogbot kan læse indholdet af det skrevne ord på min blog. Siden weekenden har jeg ikke kunnet få publiseret min blog af en eller anden grund, fordi Blogbot registrede, der var problemer med at læse en feed, der fra det ene øjeblik til det andet ikke var “rigtig” RSS-feed, hvilket har kastet mig ud i en kamp for at få FeedBurner til at brænde det rigtige feed til mig.

Hurra, her til aften lykkedes det åbenbart at få FeedBurner til at lave den rigtige RSS-feed, som kan brugs af Blogbot – uden problemer vel og mærke.

Der er ikke noget som teknik – især, når det virker…

Skriv et svar

