10 spørgsmål

1. Hvorfor hedder din blog ::: Maltesen :::?
Grunden er meget enkelt, da den henviser til mit efternavn. Der var andre titler i omløb, men det blev ved denne.

2. Hvad er din jobtitel?
Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper, hvilket jeg arbejder som i Frederiksberg Hjemmepleje. Der er jeg forresten også uddannet. Dertil kan ligges katteejer, kristen, bogorm, musikelsker, politiker, nørd…

3. Hvorfor blogger du?
Hmm, god spørgsmål. Da jeg startede på det, var det udelukkende for at prøve det. Og nu er det helt normalt for mig, da jeg aldrig før har prøvet at skrive dagbag.

4. Har du mødt andre bloggere?
Jeps. Jeg har mødt ham, ham, og ham

5. Hvilke system/værksøj bruger du til at blogge? Og hvorfor?
For tiden bruger jeg wordpress.com, da det er forholdsvis stabilt. Førhen brugte jeg blogger.dk, som godt nok har sine begrænsninger.

6. Hvor lang tid har du blogget?
Siden august 2004, hvilket man kan se på min gamle blog. Det bedste derfra er ved at blive lagt herover og dermed vil den gamle blog blive slettet.

7. Hvem bad dig lave dette même/hvor fandt du dette même?
Jeg fandt det hos Red Chair.

8. Hvilke(n) blog(s) har inspireret dig til at lave din egen?
Primært Kirke til Tiden og :many

9. Hvis du frit kunne vælge en gæsteblogger i en uge hvem skulle det så være?
Helt klart Bill Clinton. Han er min største inspiration inden for politik. Ellers skulle det være Martin Sheen, der spiller præsident Bartlet i min farvorit TV-serie, The West Wing

10 Hvis du skulle gæsteblogge hos en anden, hvem skulle det så være?
Det tager jeg som en udfordring, hvis nogen skulle læse dette.

Skriv et svar

