Hvor skal vi hen, du?

På trods af, at der stadig er nogle måneder til min sommerferie, er tankerne om, hvor jeg skal hen, begyndt at røre på sig, da der er flere forskellige steder, som jeg meget gerne vil besøge. Og lad mig sige det med det samme; jeg er ikke til charter-rejser!!!

Hér kunne det selvfølgelig være lidt sjovt at høre, hvad andre bloggere skulle mene om den sag, så værsko at smide nogle råd på banen:

* Syrien, hvor to af mine venner render rundt i bagende sol og skriver eksamensopgaver

* Roskilde Festival, hvor der er meget fedt musik i år

* SommerOase på Sjælland, der er en kristen lejr

Så, forslag er ganske velkommende. Dog skal der være plads til at få passet rovdyret osv…

Skriv et svar

