Et nyt projekt er søsat

Som tidligere beskrevet har jeg sat mig for at læse hele Bibelen fra ende til anden, og for mig personligt handler det ikke bare om at gøre det, men for at lære Bibelens Gud bedre at kende og derved få et mere personligt forhold til min skaber.

Efter sigende tager et sådan projekt et år, hvis man læser 3 kapitler hver eneste dag.

Da jeg har ferie i den kommende uge, er det et meget passende tidspunkt at starte der i ugen op til Påsken.

Skulle der være andre kristne bloggere, som vil med på dette projekt for det næste år, så lad mig endelig høre fra jer.

Update: Ferien er først i ugen efter påske, men det skal ikke forhindre mig i mit lille projekt…


Guds ord&nbsp

Skriv et svar

