Helmut Lotti

I torsdags var jeg til Helmut Lotti koncert for første og eneste gang i mit liv, da jeg var med på et afbud sammen med min mor. Efter have troet, at jeg kunne tage fusen på mine forældre, må jeg bare se i øjnene, at hovmod sædvanligvis står for fald.

Oven på oplevelsen i torsdags måtte jeg SMS’e følgende besked til Go’ Morgen P3’s fredagshumør, der forresten blev læst op af Pia Røn dagen efter, så der kunne blive renset lidt ud oven på den oplevelse:

“P3 Mit fredagshumør ligger på et rent 0, da jeg var til Helmut Lotti koncert i går aftes og vejret i dag er det rene møj.

/Jørgen”

Skriv et svar

