100

Dette er historien om Jørgen Hans Maltesen baseret på en idé af 100Ting

1. Jeg er en ægte årgang 1972
2. Jeg er 186 cm høj
3. Jeg bruger størrelse 46 – 48 i sko
4. Jeg er født på Amager
5. Jeg er opvokset på Amager
6. Jeg er stadig bosiddende på Amager
7. Jeg er personlig kristen
8. Jeg er døbt af en nu forhåndværende kirkeminister
9. Jeg har gået i skole og på gymnasiet på Amager
10. Jeg er matematisk student fra Tårnby Gymnasium på Amager
11. Jeg har gået på højskole på Krogerup Højskole i efteråret 1992 og på Rødding Højskole i foråret 1993
12. Jeg har dog boet et år i Valby, da jeg flyttede hjemmefra
13. Jeg har én lillesøster, der er 4 år yngre end mig selv
14. Jeg har én svoger
15. Jeg har to pragtfulde nevøer
16. Jeg har stadig begge mine forældre, men ingen bedsteforældre
17. Jeg elsker at læse bøger
18. Jeg er ejeren af mere end 400 bøger, hvor flertallet er romaner
19. Jeg har planer om at læse Bibelen fra ende til anden
20. Jeg kan bruge timer på et bibliotek
21. Min favorit forfattere er Tom Clancy, J. K. Rowling og Tolkien
22. Jeg har læst Ringenes Herre mere end 20 gange
23. Mine ynglings tegneserier er Erling, Flip og Flop og Sammy
24. Jeg har en bred musiksmag (grænsen går ved Helmut Lotti og opera)
25. Jeg har været til koncert med U2, Joe Cocker, The Sandmen, Sort Sol, D-A-D, Bruce Springsteen, Depeche Mode, Michael Jackson, Europe, Kim Larsen, Rolling Stones, Big Fat Snake, Faithless, Petra, Maroon 5, Michael W. Smith, Pink Floyd, Oasis, TV2, Dicte, Kashmir, Allan Vegenfeldt, Nerve, Saybia, Jupiter Day, Tim Christensen, Bride, Tournequiet, Jerusalem, Simple Minds, Moby, Superheroes, Helmut Lotti, Cliff Richard og Pet Shop Boys.
26. Jeg skal til koncert med Petra, Johnny Deluxe og The Sandmen inden for den nærmeste fremtid.
27. Mine værste koncertoplevelser er med Michael Jackson, Helmut Lotti og Oasis
28. Jeg skal aldrig til en Helmut Lotti koncert igen
29. Jeg har kun været på festival én gang i mit liv – på Midtfyn i 1994
30. Jeg overvejer at tage på årets Roskilde Festival, da jeg har Duran Duran til gode
31. Lige nu hører jeg Blue Foundation, Nephew, Peter Sommer, Johnny Deluxe, Flipside og Faithless
32. Jeg har lavet radio på Københavns Nærradio både som teknikker og studievært
33. Jeg har interviewet den amerikanske rockgruppe Bride og lavet en livekoncert udsendelse med dem til radioen
34. Jeg nyder en god whiskey – gerne sammen med en god cigar eller min pibe
35. Jeg elsker at nørde med min computer – spørg gerne mine venner
36. Jeg er fan af Brøndby
37. Jeg er vild med NFL-fodbold
38. Jeg har været til 2 fodboldlandskampe i hele mit liv
39. Jeg skal til den næste fodboldlandskamp d. 26. marts 2005
40. Jeg har en kat, der hedder Mille
41. Jeg nyder, når Mille vækker mig i weekenderne
42. Jeg har været på ferie i Irland, England, Skotland, Sverige, Letland, Tyskland, Holland, Østrig, Italien, Svejts, Tjekkoslovakiet, USA og Canada.
43. Jeg vil gerne til Rusland, Afrika, Mellemøsten, Australien og Mellem – og Sydamerika
44. Jeg har været 3 gange i USA og én gang i Canada
45. Jeg er fan af Bill Clinton
46. Jeg cykler meget uanset vejret
47. Jeg elsker sort humor som Monthy Pothyn, Drengene fra Angora og Rockerne
48. Jeg nyder at se film i biografen
49. Min favoritfilm er Ringenes Herre, The Matrix og The Passion of the Christ
50. Filmen, der har gjort størst indtryk på mig, er The Passion of the Christ
51. Mine bedste venner kommer fra Jylland, Bornholm, Amager, Østerbro, Brønshøj og Valby
52. Jeg læser som regel Berlingske Tidende
53. Jeg har ikke grønne fingre
54. Jeg har arbejdet som postbud, avisuddeler og ufaglært social- og sundhedshjælper
55. Jeg har læst til agronom på KVL
56. Jeg slap for militærtjeneste pga. en tidligere knust albue på venstre arm
57. Jeg knuste min venstre albue ved at falde ned fra 2 meters højde under et efterårsarrangement, som spejderne afholdt for at samle penge ind til en tur til Skotland.
58. Jeg sad på et såkaldt klonebræt, da jeg faldt
59. Jeg har kørekort til bil, men har aldrig ejet én
60. Jeg kan ikke finde ud af at danse
61. Jeg ser mest TV2
62. Jeg hører stort set kun P3 på radioen
63. Jeg har ejet omkring 10 forskellige mobiltelefoner
64. Jeg købte den første mobiltelefon i 1994.
65. Jeg er ikke specielt hurtig til at SMS’e
66. Jeg foretrækker hvileplads frem for noget andet, når jeg kører med tog
67. Jeg hader, når folk SMS’er og snakker i mobiltelefon på hvilepladserne i IC3 togene
68. Jeg kan ikke leve uden sort kaffe
69. Jeg drikke kun te, når jeg er syg
70. Jeg elsker at tage billeder med et fotokamera
71. Jeg har løbet ét Copenhagen Maraton i hele mit liv
72. Jeg har ikke planer om at løbe flere maratonløb
73. Jeg har sprunget bungy jump én gang i København i mit liv på trods af højdeskræk
74. Jeg har været opstillet til Folketinget for det samme parti 3 gange
75. Jeg er tilhænger af EU
76. Jeg har været på to forskellige vulkaner i USA i samme stat
77. Jeg nyder hellere end gerne en af de mange nye øl, der kommer frem fra mikrobryggerierne frem for en almindelig Carlsberg eller Tuborg
78. Jeg er træt af den ligegyldighed, der er fremherskende i samfundet over for andre mennesker
79. Jeg vil gerne lære en muslim af kende
80. Min ynglings deodorant er BOSS
81. Jeg har været KFUM spejder i Filips KirkeAmager
82. Jeg er suppleant til menighedsrådet i Filips Kirke
83. Jeg bryder mig ikke om folk, der bager nag
84. Jeg er royalist
85. Jeg elsker boller i karry med ris
86. Jeg er ikke bange for at spise noget nyt og spændende
87. Jeg undrer mig over folk, der lader sig styre af stjernetegn
88. Jeg hader at lave ingen ting
89. Jeg har pt. ingen kæreste
90. Jeg vil gerne giftes og have mange børn
91. Der skal meget til, før jeg fryser
92. Jeg har skrevet blog siden august 2004
93. Jeg foretrækker Mozilla Firefox frem for IE
94. Jeg går ikke ind for ligestilling, men ind for ligeret
95. Jeg har dyrket tennis, badmington og svømning
96. Jeg er ikke bange for at sige min mening over for andre mennesker
97. Jeg er slem til at glemme andre folks navne
98. Min favorit Tv-serie er The West Wing
99. Mine ynglingsbyer er London og Seattle
100. Jeg er kristendemokrat af ideologi

Skulle du have spørgsmål til til punkterne, så spørg løs under kommentarer

Skriv et svar

