The leverpostej même

Jeg har modtaget disse 3 meget dybe spørgsmål vedr. leverpostejen fra Anja, som jeg på bedst mulige måde vil svare på. Reglerne for at blive taget af leverpostejen står nederst i denne post.

1. Ville du kunne finde på at tage imod en stor bakke leverpostej, der var gratis fordi sidste salgsdato var overskredet Og i så fald spise den?

Qua mit arbejde har jeg lært et eller andet omkring at man skal passe på fordæret mad, så svaret må nok blive klart nej. Måske er der ikke nok jyde i mig…

2. Svine, kalve eller kyllingeleverpostej? Hvad er din foretrukne og hvorfor lige dén frem for en af de andre?

Hmm, den var straks sværere… Godt nok er der snart kylling i alt, så alt i alt foretrækker jeg nu nok den gode gammeldages med svin. Kalv har jeg ikke megen fidus til i denne sammenhæng (smager straks bedre som en god bøf).

3. Er der forskel på en dyr leverpostej og en discountleverpostej? Hvilket tror du, er forskellen?

Jeg er ret sikker på, at der ud over prisen også er en kvalitetsmæssig sammenhæng mellem en discountleverpostej og en dyr leverpostej, selvom nogle discountkæder sælger de dyre mærker under et af deres egne navne og dermed lidt billigere. Der er forskel på at gå ned i Fakta og købe en kedelig leverpostej til 6.95 og en i Irma i underkanten af kr. 20.

1. Vil du være med, så læg en kommentar med beskeden “Tag mig, leverpostej!”.
2. Herefter vil du modtage 3 spørgsmål om leverpostej fra mig.
3. Besvar spørgsmålene og post dem på din weblog.
4. Publicér disse regler under din egen besvarelse.
5. Bloggere, der i kommentarsporet beder om det, skal du maile 3 spørgsmål om leverpostej


Et stykke med leverpostej 

Skriv et svar

