Singel og attraktiv

I går på vej hjem fra arbejde, hører jeg lige pludselig i radioen, at jeg er blevet attraktiv!!!

Jeps, jeg er blevet attraktiv, da jeg er blandt de 900.000 singler, der lever i dette land og derfor et overset emne i den netop overståede valgkamp, der i den grad var en leflen for børnefamilierne fra stort set samtlige partier i Folketinget. Pludselig er vi på vej ind i kommunalvalget, da Klaus Bondam fra de Radikale vil sætte os foran i boligkøen i bl.a. København. Fint nok, men hvorfor var der ikke nogen af partierne, der kastede deres kærlighed på singlerne under selve valget til Folketinget i stedet for at gøre os til et politisk spørgsmål til efteråret, hvor der er valg til Borgerrepræsentationen?

Slutligt skal der lyde en opfordring til partierne uanset deres partifarve: Før dog helhedspolitik i stedet for at lefle for enkeltgrupper, da jeg ikke bider på denne form for enkelsagspolitik, da jeg udemærket ved, hvor mit kryds skal sættes til den tid.

Skriv et svar

