Shh – der læses

For første gang under valget har jeg glemt at skrive et indlæg i går. Det skyldes først og fremmest fordi jeg har lagt Bill Clinton til side og er begyndt på Dan Brown‘s første roman, “Engle og Dæmoner”, der foregår før historien i “Da Vinci mysteriet”. Den fik mig helt at glemme tiden i går og dermed fik jeg så ikke skrevet noget som helst i min blog.

Sammen med bogen “Engle og Dæmoner” nyder jeg musikken af The Sandmen, der havde deres storhedstid tilbage i 1990’erne og er begyndt at røre på sig igen med en turné, der bringer dem forbi Vega d. 21. april i år, hvor jeg helt sikkert vil være tilstede – billetten er købt!

Hér til aften var jeg sammen med andre repræsentanter fra partiet, deriblandt Nikolaj Feldbech, Michael Hedelund og Heino H. Gehlsen til valg i Lorry, hvor du kan se selve udsendelsen hér.

Skriv et svar

