Valgplakater

I aften og i nat skal jeg sammen med nogle af dem fra Vestre Storkreds, hænge valgplakater op på Frederiksberg og i Valby. Inden da skal jeg lige til en fest i Filips Kirke for at fejre at én af mine venner af blevet færdig med sin uddannelse.

Update: Da der er personer nok til at sætte plakater op i nat, kan jeg tilbringe en god nats søvn i min seng. Detsværre er det bare ærligt, at man så kan tænke tilbage på, at det danske herrehåndboldshold er på vej ud af VM-turneringen efter en klar ydmydelse over hhv. Tunesien og Frankrig.

Skriv et svar

