Til manden, der har alt (næsten)

Skulle der være kvinder, der læser min blog, kommer der et julegaveforslag til manden, der har alt (eller næsten alt): En kaffekopvarmer, der kan tilsluttes computerens USB-stik, som kan købes i bogkæden Bog & Idé til den latterlige lave pris af 40 Kr! Dog er man tvunget til at bevæge sig ned i nærmeste butik, da den ikke kan købes over nettet.
Et eller andet kan det vel være lidt svært at komme i tanke om en smart gave til manden i dit liv mindre end to dage til juleaften. Men, bare rolig. Vi mænd ER nemme at købe gaver til og dermed nemme at stille tilfredse.

Personligt er det en ting, som jeg selv ville ønske mig, da jeg hader kold kaffe. Ind i mellem sker det, at jeg bliver så opslugt at mit arbejde ved computeren, at kaffen bliver iskold og udrikkelig. Derfor er 99 kr. ikke den store udgift, hvis du kan redde dagen for en anden, hvis kaffen holder sig varm og drikbar.

Andre forslag til manden der har næsten alt, kan du finde på www.gadgets.dk

God jul til alle læserne. Vi skrives ved på den anden side af jul.


USB-kaffekopvarmer – til manden, der har næsten alt.

2 responses to “Til manden, der har alt (næsten)

  1. Hej Maltesen,

    Du bliver da også nødt til at købe følgende:

    http://www.gadgets.dk/product_info_products_id-1053.html

    :o)

    /Leif

  2. @Leif: Jeg kan desværre ikke set pågældende produkt, da deres hjemmeside ikke er optimeret til andet end IE og jeg går ikke kompromis med den nuværende browser, som jeg har…

Skriv et svar

